watermelon 25.7.jpg

איך מכינים את הילדים לעולם שמשתנה במהירות, רצוף באתגרים וחוסר ודאות?

בונים להם את המסוגלות להתמודד עם כל אתגר!

 

בחמישה ימים יצירתיים ומלאי אתגרים נתחבר לתחומי העניין של הילדים, נחזיר את הסקרנות הטבעית ונעניק להם ״כוחות-על״

 

נשגר רקטות ופונפונים, נשתולל עם מנועים, נבנה רובוטים, נצלם סרטוני STOP MOTION, נדפיס במדפסת תלת מימד, נבנה חדרי בריחה והכי חשוב -

 

נבין שאין גבול ליצירתיות וליכולות של הילדים שלנו!

WhatsApp Image 2021-04-25 at 00.18.21.jp
ezgif.com-gif-maker (11).gif

אתגרי המייקרס

29.7 - 25.7  

בוגרי כיתה א' עד ו'
8:30-13:00
רמת החייל ת"א

מייקרים בונים הכל לבד!

במהלך שבוע הקייטנה נבין מה זה בכלל להיות מייקרים. 

נפצח אתגרים מגניבים בעזרת היצירתיות והדימיון, נלמד לשתף פעולה ולהתמודד עם כישלון.

נשגר רקטות, נשתולל עם מנועים, נצלם סרטוני STOP MOTION, נבנה מכונות רוב גולדברג, נעצב ונדפיס במדפסת תלת מימד, נבנה רובוטים, נכיר בקרים אלקטרוניים ובעיקר נשאיר אצלכם חשק להפוך למייקרים צעירים!

יש עוד שאלות?

צרו קשר במייל
info@talmakers.com
בטלפון 03-6490404 

או בהודעת WhatsApp ונשמח לענות!

whatsapp-messenger.png

הורים מודים ומפרגנים 💜

WhatsApp Image 2021-06-09 at 13.40.30.jp
WhatsApp Image 2021-06-09 at 13.40.28 (2
WhatsApp Image 2021-06-09 at 13.40.27.jp
WhatsApp Image 2021-06-09 at 13.40.28 (1
WhatsApp Image 2021-06-09 at 13.40.26 (1
WhatsApp Image 2021-06-09 at 13.40.23.jp
WhatsApp Image 2021-06-09 at 13.40.25.jp
WhatsApp Image 2021-06-09 at 13.40.29.jp
WhatsApp Image 2021-06-09 at 13.40.28 (3
WhatsApp Image 2021-06-09 at 13.40.26.jp
170880399_1353493015020086_5563625127842

איך הכל התחיל

יש ילדים יצירתיים יותר ממני ויש שיודעים לתכנת הרבה יותר טוב ממני וילדים . אני לומד מהם המון!

לכולם תכונה אחת משותפת, תכונה נרכשת. כשהם נתקלים באתגר או משימה, הם אומרים ״הי, מה הבעיה? אני מייקר״.

שמי טל בן-יוסף, רבים מכירים אותי כ״טל מייקרס״. אני הרפתקן חינוכי שעוזר לילדים, בני נוער (וגם מבוגרים)  לחפש זהב, למצוא תחושת מסוגלות.

לפני שש שנים התחלתי להתנדב בפנימייה לנוער בסיכון ופגשתי ארבעה בני נוער.

התחלנו להיפגש בימי שני בערב, חשפתי אותם לעולם שלם של טכנולוגיה יצירתית, אבל בעיקר לימדתי אותם להאמין בעצמם, לימדתי אותם להיות מייקרים. הפעילות איתם פתחה לי את הצוהר לעולם החינוכי.

אני מאמין גדול בגישה המייקרית, גישה המבוססת על למידה מתוך תחומי עניין, מבוססת אתגרים ושמה דגש נרחב על רכישת מיומנויות, בעיקר מיומנויות רכות, מיומנויות שבאמת יעזרו לנו להתמודד במאה ה-21 מאה המאופיינת בשינויים מואצים ובחוסר וודאות.

הגישה המייקרית היא זו שמביאה למסוגלות, להבנה אצל כל ילד, נערה ומבוגר ש ״הי, אני מסוגל לעשות הכל!״